Diensten

De werkzaamheden van CareWel zijn divers, maar bestaan uit maatwerk. Het belangrijkste is dat ik kijk naar de wens en werkwijze van u als zorgondernemer en mij hierop aanpas. Ik vind het belangrijk om op een vriendelijke, laagdrempelige en vertrouwde manier samen te werken. Door een snelle, persoonlijke en doelgerichte werkwijze komen we snel tot de kern en kunnen we snel acties ondernemen.

  1. Dienst

    Digitale programma’s en processen

    Vanuit de wet- en regelgeving in de zorg moet u veel kunnen verantwoorden. Een digitaal administratieprogramma kan u ondersteunen bij rapportage, inzage door derden, het declaratieproces, dossiervorming, het werken volgens de richtlijnen van de AVG, enz. CareWel is partner van administratieprogramma ZilliZ van Landmerc+. CareWel kan de installatie van ZilliZ voor u verzorgen en de support leveren bij de transitie.

  2. Puzzelstukjes
    Dienst

    Ondersteuning voor Zorgondernemers

    Bij het starten, doorontwikkelen en onderhouden van een eigen onderneming komt veel kijken. Dit alles is veelomvattend en kan soms overweldigend zijn. CareWel kan u op een begripvolle en betrouwbare manier ondersteunen in dit proces. Ook op momenten wanneer u het overzicht verloren bent kan ik u helpen om dit overzicht terug te krijgen en stap voor stap weer overzicht aan te brengen. Ik zoek in iedere situatie graag samen met u naar een passende oplossing.

  3. Geld
    Dienst

    Ondersteuning bij financierings stromingen zoals PGB, WMO, JW en WLZ

    Door de komst van de WMO is er veel veranderd in het declareren van geleverde zorg. In veel gevallen krijgen zorgondernemers naast budgetten vanuit het PGB te maken met Zorg in Natura vanuit de wetten WMO en JW. In het proces om hiervoor in aanmerking te komen krijgt u te maken met aanbestedingen, eventueel onderaannemerschap, Vecozo een berichtenapp, enz.

    Vanuit CareWel kan ik dit voor u structureren, uitzoeken en de procedures in gang zetten. Samen kunnen we de beste opties voor u onderzoeken. Daarnaast heb ik kennis van de sociale kaart en kan u in veel gevallen naar de juiste organisatie doorverwijzen.

  4. Checklist
    Dienst

    Opstellen rapportage / aanvragen indicaties

    Zorgondernemers met bewoners die vanuit de WLZ betaald worden, hebben te maken met een grote administratieve last in de vorm van rapportages, begeleidingsplannen en indicatie-aanvragen voor bijvoorbeeld Meerzorg. CareWel ondersteunt zorgondernemers hierin door hen wegwijs te maken in de formats en in het zo snel mogelijk op papier krijgen hiervan. 

  5. Rijksoverheid
    Dienst

    Keurmerk Zorgboeren 'Kwaliteit laat je zien'

    Om te kunnen voldoen aan de eisen die gesteld worden aan onder anderen financieringen vanuit gemeenten moeten zorgboerderijen het keurmerk ‘Kwaliteit laat je zien’ hebben. Hiervoor moet aan veel verschillende kwaliteitseisen voldaan worden. Denk hierbij aan privacyreglementen, klachtenreglementen, BHV, VOG’s, tevredenheidsonderzoeken, inspraakmomenten enz. Dit alles kan erg tijdrovend en ingewikkeld zijn. CareWel kan u bij dit proces ondersteunen.

Staat uw vraag hier niet bij?

CareWel denkt graag mee en zoekt met u naar een oplossing. Waar nodig wordt doorverwezen naar het juiste adres met de passende hulp. U kunt altijd vrijblijvend contact opnemen. Ga naar de contactpagina of vul onderstaand formulier in.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.